Spread the love

טל ציקורל רכב : הבעלות על הרכב נותרה מפלגת. אולי יש לך רכב ותאהב אותו. אולי אתה הופך את המכונית הזו לזהות שלך. עם זאת, אולי אין לך רישיון, ואתה לא אוהב לנהוג.

אתה יכול להחזיק רכב או לא, אבל אתה צריך לשקול את ההחלטה בזהירות. קיימות סיבות משכנעות מדוע אתה צריך או לא צריך להיות בעל אחד, ואנו נדון בשתיהן כעת.

רכב עלול לפגוע בך בזמן שאתה על הכביש
ראשית, בואו נדון מדוע ייתכן שאינך נוהג או בעל רכב. אם אתה נוהג, אתה חייב לשאת באחריות מסוימת. עליך לציית לחוקי התעבורה ולוודא שאתה לא עושה שום דבר מסוכן בזמן הפעלת רכב.

אם אתה על הכביש, עם זאת, אתה לא יודע אם אתה עלול להיתקל בנהג גרוע, גם אם אתה פועל לפי כל חוקי התנועה. מכונית עלולה לפגוע ברכב שלך ולפגוע בך. זה לא יקרה אם לעולם לא תקבל את הרישיון שלך ותתרחק מהכביש טל ציקורל רכב.

אם מכונית פוגעת ברכב שלך, אתה עשוי לנקוט בצעדים משפטיים. ברוב המדינות, עליך להגיש תביעות תאונות דרכים בתוך שלוש שנים או לאבד את ההזדמנות שלך. אתה יכול להימנע מכל זה על ידי אף פעם לא לנהוג. זה משהו שאתה צריך לפחות לשקול.

אתה עלול לגרום לתאונה אם אתה לא נהג בטוח
מישהו עלול לפגוע במכונית שלך בזמן שאתה על הכביש, או שאתה עלול לפגוע במישהו אחר. אולי אתה מקבל את הרישיון שלך, אבל אתה אף פעם לא נוהג בביטחון. אתה שם בחוץ, אבל אתה תמיד חושש שאתה עלול לגרום להרס.

אם אתה נוהג בזהירות, כנראה שתישאר בטוח, אבל נהיגה זהירה מדי גורמת לפעמים גם לבעיות. אתה יכול לגרום לתאונות בעת מיזוג או ביצוע פעילויות אחרות בעומס כבד.

יש אנשים שמשתפרים מאחורי ההגה עם הזמן, אבל אחרים אף פעם לא מקבלים ביטחון עצמי. הם חוששים מנהיגה ואפילו מפתחים PTSD לפעמים אם הם חייבים לנווט דרך התנועה של שעות העומס בעיר גדולה מדי יום. לא כולם מרגישים בטוחים כשהם מסתובבים בתנועה בניו יורק או לוס אנג’לס בכבישים מהירים עם צופרים מצפצפים ונהגי מוניות מטורפים.

מכוניות אינן זולות טל ציקורל רכב
אתה חייב לשלם גם כבעל רכב, ולא רק את מחיר הרכישה הראשוני. מכוניות עולות כסף כל יום. אתה חייב להחזיק דלק באחד אלא אם כן קניתם רכב חשמלי.

אתה חייב לתחזק את הרכב, ואתה צריך גם ביטוח. אם לא קניתם את הרכב על הסף, יש לכם חשבון חודשי. אולי אתה מוצא את זה מעצבן, במיוחד אם יש לך גם הרבה חשבונות אחרים.

קשה להתנייד בלי רכב
מצד שני, אם אתה לא נוהג, זה לפעמים קשה. אתה חייב להשתמש בשידור ציבורי כל הזמן. אולי זה עובד לפעמים, אבל מה עם מקומות מגורים עם רכבות או אוטובוסים מוגבלים?

אם יש לך הרבה אפשרויות תחבורה ציבורית סביבך, אתה יכול להשתמש בהן, ואולי תרגיש בסדר בלי מכונית. אם אתם מתגוררים במקום כפרי יחסית, כנראה שאתם צריכים רכב. להסתדר בלי אחד כנראה אומר שאתה לא יכול למצוא עבודה מחוץ לבית טל ציקורל רכב.

אתה גם לא יכול להעמיס את המכונית כשאתה צריך דברים. אולי יש לך מועדון של סאם או מנוי לקוסטו, אבל אתה לא יכול להצטייד בלי לגייס עזרה של חבר או קרוב משפחה. אתה חייב לשאול את המכונית שלהם או לקבל טרמפ.

בכל פעם שאתה חייב לבצע משימה, אתה צריך רכב. בין אם זה חנות לחומרי בניין, איסוף ארוחת ערב או כל דבר אחר, יש לך רק תחבורה ציבורית או חברים וקרובי משפחה עם מכוניות. זה עלול להיות מייגע תוך זמן קצר מאוד.

אתה מגביל את האפשרויות שלך ללא רכב
אם אין לך רכב, גם אתה לא יכול להמריא מתי שתרצה. רוב האנשים לא יוצאים לחופשות ספונטניות או מטיילים ברחבי הארץ מבלי לתכנן דברים מראש, אבל תמיד יש לך את האפשרות הזו עם רכב במוסך טל ציקורל רכב.

מכוניות אומרות חופש והזדמנות. יש לך רכב, וזה אומר שאתה עשוי לבקר קרוב משפחה במרחק שתי מדינות בכל זמן שתרצה. אתה יכול לבקר בדיסנילנד או בגרנד קניון. אתה יכול לעשות את זה בכל רגע שהדחף מכה בך כשיש לך מכונית מוכנה ומחכה.

בעלות על מכונית ולא בבעלות על אחת של שתיהן יש עו”ד שלהן, ואתה חייב לשקול את אורח החיים שלך. אם אתה גר במקומות מסוימים עם תחבורה ציבורית בשפע ואתה יכול לעבוד מהבית, ייתכן שלא תזדקק לכזו. אתה יכול לחסוך כסף ככה טל ציקורל רכב.

אם אתה רוצה את החופש שמכונית מספקת, עם זאת, ייתכן שתרגיש שבעלות על רכב הגיונית יותר. אתה עלול להגיע לזמן שבו להחזיק מכונית הופך להיות הצעד החכם יותר.